Exxellence » Onze software » KlantContactSysteem

Exxellence KlantContactSysteem

Voor directe invulling van uw KlantContactCentrum

Met het Exxellence KlantContactSysteem richt u een optimaal werkend KlantContactCentrum in. Het systeem biedt één afgebakende omgeving waar vragen van inwoners, bedrijven en instellingen binnenkomen - ongeacht het kanaal dat ze daarvoor gebruiken. 

De vraag van de klant is eenvoudig vast te leggen in een contactmoment. Zo zorgt u voor een integraal en duidelijk klantbeeld, waarbij gegevens maar één keer doorgegeven hoeven te worden. Dat scheelt werk, tijd en dus geld. Met het Exxellence KlantContactSysteem is alle informatie die nodig is snel en gemakkelijk op te vragen.

Centrale applicatie

Een systeem waarin zowel de intake als de behandeling van een zaak kan worden opgepakt, dat is het Exxellence KlantContactSysteem. Het is de centrale applicatie voor de invulling van uw KlantContactCentrum. Wordt er een taak aangemaakt, dan krijgt de verantwoordelijke afdeling of medewerker een seintje. De taak wordt dan direct toegekend. Iedere medewerker heeft zijn gepersonaliseerde omgeving, met daarin een eigen werkvoorraad. Voor behandelaars is bovendien een mobiele variant beschikbaar. Zo kunnen ze op elke plek bij hun persoonlijke werkvoorraad.

Autorisatie

Per zaaktype is in de autorisatie vastgelegd welke handelingen een gebruiker mag uitvoeren. Ook voor de bijbehorende documenten. 

Het Exxellence KlantContactSysteem is onderdeel van de Exxellence Suite en heeft een rol in de oplossing voor het thema Klantcontact.

Exxellence.nl maakt gebruik van cookies - Lees hier meer over in ons privacy statement - Verberg deze melding